Några skvättar tårar

Hej!

Kom precis hem från biografen efter att ha sett min favorit. Med trevligt sällskap såklart! Kan bara säga en sak! SE DEN! Inte den bästa såklart, men nästan lika bra som ettan. Bara nästan. 
Mina vänner, och tja... Personerna i resten av biosalongen. Förstår nog att Liam Neeson, är en skådespelare jag älskar. Om det nu räcker. Jag grät bara sex gånger. Trodde det skulle bli mer. Men det blev det inte. 

Hur som helst. Skall fortsätta skriva lite på engelskan. Så vi får höras imorgon! 

Godnatt! 












Kommentarer
Postat av: Agnes

Sikka gosegull! :*

2015-02-03 @ 12:16:06
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!